VY SE PTÁTE, MY ODPOVÍDÁME.

Nejčastější dotazy

FAQ

Jaké značky opravujete?

Primárně se zaměřujeme na značky DeLonghi, Braun, Kenwood, Electrolux a Oral-B. Ostatní značky opravujeme vždy po dohodě, případně Vám poradíme, kam se obrátit.

Jak dlouho trvá oprava mého spotřebiče?

Vždy se snažíme dobu opravy minimalizovat, abyste měli Váš spotřebič co nejdříve zpět, vždy ale záleží na konkrétní poruše, jejím rozsahu, dostupnosti náhradních dílů aj. Předpokládanou dobu opravy se vždy dozvíte před zahájením servisu.

V případě záruční opravy je zákonem stanovená maximální lhůta 30 dní.

Kolik bude stát oprava mého spotřebiče?

Před započetím opravy provedeme diagnostiku a zjištění rozsahu závady. Podle poškození, ceny náhradních dílů a náročnosti stanovíme předpokládanou cenu servisu, se kterou Vás seznámíme. 

Jak funguje svoz spotřebičů?

V případě, že byste rádi využili naší služby vyzvednutí Vašeho spotřebiče u Vás, kontaktujte nás, abychom společně domluvili podrobnosti.

Mohu Vám zaslat spotřebič poštou?

U velkých spotřebičů (kávovary, kuchyňské roboty...) tuto možnost nedoporučujeme. Pokud se přesto rozhodnete nám spotřebič zaslat, doporučujeme Vám použít pouze originální balení, označit jako křehké a balík pojistit. Za stav obdrženého balíku neneseme zodpovědnost. Před odesláním nás, prosím, vždy nejprve kontaktujte.